MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać reklamy i zwiększysz zyski.
Kliknij w obrazek poniżej:
Zawsze byłem trochę zaskoczony przez tych, którzy wyobrażają sobie różnicę między sprzedawcami a autorami reklam. Zasadniczo robią to samo w różnych mediach. Więc nawet jeśli nigdy nie napisał ogłoszenie, jeśli wiesz, jak coś sprzedać, to można tworzyć skuteczne reklamy na wszelkiego rodzaju nośnikach. Oto jak:
Wyobraź sobie, że robisz pisemną prezentację sprzedażową osobie, której nigdy nie spotkałeś io której niewiele wiesz. Możesz to zrobić, prawda? Po prostu musiałbyś bardziej polegać na swojej wiedzy o produktach, a mniej na swoim promiennym uśmiechu, spokojnym spojrzeniu i zwycięskiej osobowości. Musiałbyś napisać jasno i jasno:
Gratulacje. Właśnie napisałeś podstawową reklamę. Prześlij go do kogoś lub kilku osób i zobacz, co się stanie. Jeśli powiedziałeś coś wartego usłyszenia, prawdopodobnie dokonasz sprzedaży.
Teraz uporządkuj swoje myśli w jak najmniejszej liczbie słów, aby lepiej przykuć uwagę potencjalnego klienta.
Och, więc zdecydowałeś się zrobić z tego dobrą reklamę! Pamiętaj, krótszy znaczy lepszy. Mówienie więcej mniejszą liczbą słów jest kluczem do skupienia uwagi ludzi. Nie ma czegoś takiego jak dobry list sprzedażowy, który jest dłuższy niż jedna strona.
Znajdź najbardziej znaczące stwierdzenie w prezentacji i przenieś je na początek.
To będzie potężna perswazja. Otwórz duże, jeśli chcesz zobaczyć duże wyniki. I powiedz z całego serca jeden punkt. Słabe reklamy robią wiele punktów bez przekonania.
Przytnij to, co napisałeś, aby można było je przeczytać na głos w ciągu określonej liczby sekund.
Właśnie utworzyłeś reklamę radiową. Większość początkujących instynktownie pisze reklamy, których przeczytanie na głos zajmuje około 90 sekund. Dokręć go do 60 sekund i zobacz, jak Twoja reklama zyskuje na sile. Prawdziwy profesjonalista może sprawić, że ta wiadomość zabrzmi jak dzwonek w dokładnie 30 sekund. A najlepsi z najlepszych potrafią wstrząsnąć światem w zaledwie 15 przykuwających uwagę sekund.
Znacznie zwiększ rozmiar w punktach swojej wypowiedzi otwierającej i dodaj zdjęcie lub ilustrację, aby ją wzmocnić.
Łał. To dobrze wyglądająca reklama w czasopiśmie lub gazecie. I wzmacnia wszystko, co mówiłeś w radiu! Masz tutaj początki kompleksowej strategii marketingowej. Tak trzymaj, a ludzie pomyślą, że naprawdę wiesz, co robisz.
Zamiast nieruchomej fotografii spróbuj użyć serii obrazów wideo, aby wzmocnić swój skrypt radiowy.
To wyjątkowa reklama telewizyjna. I hej, spójrz! Twoja główna strategia marketingowa właśnie stała się silniejsza. Jedynym niebezpiecznym założeniem, które przyjmujemy, jest to, że masz wystarczający budżet reklamowy, aby kupić wystarczającą liczbę powtórzeń we wszystkich tych różnych mediach. Jeśli tak, świetnie. Jeśli tego nie zrobisz, musisz wybrać tylko jeden z tych nośników i zostać królem tej góry.
Teraz opublikuj dowolne lub wszystkie z nich na stronie internetowej.
Wykorzystaj swoją witrynę jako 24-godzinne pogłębianie relacji. Niech służy jako ekspert ds. Sprzedaży, nawet jeśli nie planujesz dokonywać transakcji pieniężnych w Internecie. Twoja firmowa strona internetowa powinna być najlepiej zorganizowanym repozytorium porad ekspertów i handlowców w Twojej korporacji.
Rozłóż te elementy na części i wykorzystaj je do przygotowania, przećwiczenia lub zilustrowania następnej prezentacji sprzedażowej twarzą w twarz. Jeśli sprzedajesz, prezentując przydatne i interesujące informacje w jasny i logiczny sposób, jesteś albo naprawdę świetnym sprzedawcą, albo autorem jasnych i spójnych reklam.
Pisanie reklam to po prostu zorganizowana sprzedaż. Pisanie reklam może nawet pomóc Ci w prezentacji. Oto ćwiczenie, które przeniesie Cię od napisania prostej reklamy do udoskonalenia prezentacji sprzedażowej:
Twoja dopracowana prezentacja podniesie kilka brwi, a także podniesiesz współczynnik zamknięcia.
Chodzi mi o to, że sprzedaż w reklamach lub osobiście polega po prostu na przekazywaniu właściwych myśli we właściwej kolejności.
Nie pozwól nikomu wmawiać, że informacje zawarte w udanej reklamie w czasopiśmie różnią się w jakiś sposób od tego, co trafia do udanych listów bezpośrednich, reklam radiowych, prasowych, telewizyjnych lub jakiejkolwiek innej formy perswazji w mediach.
Sprzedaż polega na właściwych pomysłach, przekazywanych za pomocą właściwych słów. Jeśli chcesz, aby Twoje reklamy działały, niech mówią to, co mówisz, gdy stoisz twarzą w twarz z klientami. Nie będziesz daleko w dziesiątkę.